Вчимо дитину писати
Навчаючи дитину калiграфiчно писати,
необхiдно враховувати її
iндивiдуальнi особливостi: нахили, особливостi зору (короткозорiсть, далекозорiсть), вiдхилення в моторицi (тремтiння пальцiв,
посмикування руки пiд час письма i т. iн.).
• Кожне заняття
починається з перевiрки правильностi сидiння дитини, положення ручки
або олiвця в руцi, розмiщення зошита на партi або столiта його перемiщення
пiд час письма. Це сприяє профiлактицi порушення постави i зору
дитини, пiдвищенню працездатностi, формуванню правильного та швидкого письма.
• У процесi занять
звертайте увагу на те, наскiльки чiтко дитина обводить контури фiгур,
лiнiї вiзерункiв, малює i пише злiва направо.
• Навчайте дiтей писати
чисто, без помарок, не заходити на поля, не обводити букви двiчi. Таке письмо
сприятиме вихованню охайностi, працьовитостi, сумлiнностi та старанностi у
виконаннi будь-якої роботи.
• Пам’ятайте: безперервне
письмо не повинно тривати довше п’яти хвилин.
• Через кожнi 7 - 10
хвилин роботи з прописами необхiдно проводити фiзкультхвилинки тривалiстю 1,5 -
2 хвилини, а також спецiальнi пiдготовчi вправи для розвитку пальцiв, кистi,
передплiччя руки.
• Формування графiчних
навичок — процес складний i тривалий. Дитина, зображуючи найпростiшi елементи тiєї
чи iншої букви, докладаї максимум зусиль, емоцiйно переживає свої невдачi. Тому
необхiдно враховувати настрiй дитини, вчасно приходити їй на допомогу.
• Не забувайте похвалити
дитину, заохотити її стараннiсть.
• Ваша постiйна увага,
пiдтримка та активна допомога в оволодiннi навичками письма нададуть дитинi
впевненостi у своїх силах i можливостях.

Комментариев нет:
Отправить комментарий